Cikkszámhoz tartozó helyettesítő termékek
Cikkszámhoz tartozó helyettesítő termékek
Válasszon a gyártók közül. Egyszerre több gyártót is kijelölhet.
Gyártó:UTÁNGYÁRTOTT
Kapcsolófej
Futár kézbesíti: 2025.01.02 08:00-tól
Helyi raktárkészleten: 1 db
- Kapcsolófej Kerek
- Méret 50mm Anyag acéllemez Lv4
D-érték (kN) 13,2
EU engedélyszám 55R-010505
Felfogó furatok száma 2
Furat pozíció függőleges
Furattávolság (mm) 90
Furatátmérő (mm) 12,5
Függőleges terhelhetőség (kg) 100
Kapcsolófejtest alakja kerek
Gyártó:STEELPRESS SPP
Kapcsolófej SPP ZSK-750C 50 mm átmérő
Futár kézbesíti: 2025.01.08 08:00-tól
Külső raktárkészleten: 11 db
- Kapcsolófej Kerek
- Méret 50mm Gyártó: SPP Maximális terhelés: 750 kg Maximális függőleges terhelés: 75 kg Profil: cső, átmérő: 50 mm Zár nélkül Homológ kapcsolófej Furattávolság: 90 mm, átmérő: 2 x 12,5 mm
Gyártó:STEELPRESS SPP
Kapcsolófej SPP ZSK-1300E 50 mm átmérő
Futár kézbesíti: 2025.01.08 08:00-tól
Külső raktárkészleten: 6 db
- Kapcsolófej Kerek
- Méret 50mm Gyártó: SPP Maximális terhelés: 1300 kg Maximális függőleges terhelés: 100 kg Profil: cső, átmérő: 50 mm Zár nélkül Homológ kapcsolófej Furattávolság: 90 mm, átmérő: 2 x 12,5 mm
Gyártó:STEELPRESS SPP
Kapcsolófej SPP BC2200C 50 mm átmérő
Futár kézbesíti: 2025.01.08 08:00-tól
Külső raktárkészleten: 6 db
- Kapcsolófej Kerek
- Méret 50mm Gyártó: SPP Maximális terhelés: 2300 kg Maximális függőleges terhelés: 120 kg Profil: cső, átmérő: 50 mm Zár nélkül Homológ kapcsolófej Furattávolság: változtatható 44-54 mm, furat: 2 x 12,5 mm
Gyártó:STEELPRESS SPP
Kapcsolófej SPP ZSK-2000C 50 mm átmérő
Futár kézbesíti: 2025.01.08 08:00-tól
Külső raktárkészleten: 6 db
- Kapcsolófej Kerek
- Méret 50mm Gyártó: SPP Maximális terhelhetőség: 2000 kg Maximális függőleges terhelhetőség: 100 kg Profil: rögzítés kerek profilra, átmérő: 50 mm Zár nélkül A kapcsolófej homologizált 2 rögzítő furat .
Gyártó:STEELPRESS SPP
Kapcsolófej SPP BC3000-1C 50 mm átmérő, 2 furatos vízszintes
Futár kézbesíti: 2025.01.08 08:00-tól
Külső raktárkészleten: 6 db
- Kapcsolófej Kerek
- Méret 50mm Gyártó: SPP Maximális terhelhetőség: 3000 kg Maximális függőleges terhelhetőség: 150 kg Profil: rögzítés kerek profilra, átmérő: 50 mm Zár nélkül A kapcsolófej homologizált 2 furat vízszintes, átmérő 12,5 mm, furattávolság 50 mm .
Gyártó:STEELPRESS SPP
Kapcsolófej SPP BC3000C 50 mm átmérő öntöttvas + adapter AD-01
Futár kézbesíti: 2025.01.08 08:00-tól
Külső raktárkészleten: 1 db
- Kapcsolófej Kerek
- Méret 50mm Gyártó: SPP Maximális terhelhetőség: 3000 kg Maximális függőleges terhelhetőség: 150 kg Profil: rögzítés kerek profilra, átmérő: 50 mm, tartozék 45, 40 és 35 mm átmérőjű távtartó Zár nélkül A kapcsolófej homologizált .
Gyártó:AL-KO
Kapcsolófej AK 161 + Soft Dock, 1600 kg / 50 mm, AL-KO
Futár kézbesíti: 2025.01.08 08:00-tól
Külső raktárkészleten: 1 db
- Kapcsolófej Kerek
- Méret 50mm Gyártó: AL-KO Maximális terhelés: 1600 kg Maximális függőleges terhelés: 120 kg Profil: cső, átmérő: 50 mm Zár nélkül Homológ kapcsolófej Furattávolság: változtatható 44-54 mm, furat: 2 x 12 mm Fékezett utánfutókhoz Vontató tengelykapcsoló kioldó zár: igen Az AL-KO AK 161 kapcsolófej (összekötő csatlakozás) helyettesíti a régebbi AK 160 típust. Úgy tervezték, hogy legfeljebb 1600 kg tehetetlenségi fékekre szereljék 50 mm vontatócső átmérővel és fúrják a vízszintesen elhelyezett rögzítőcsavarokat. A tengelykapcsolót általában két vízszintesen elhelyezett csavarral rögzítik (nem tartozék a szállításhoz, külön kérésre külön is szállítható). A vonó tengelykapcsoló hátsó részén van egy lyuk is egy függőlegesen elhelyezett csavar számára, amely lehetővé teszi a vonó tengelykapcsoló használatát fékezett kapcsolófejekhez is. "keresztben" elhelyezett rögzítő csavarokkal. A legnagyobb megengedett függőleges tengelykapcsoló-terhelés 120 kg, fékezett kapcsolófejhez és felszerelt pótkocsikra szolgál, legfeljebb 1600 kg megengedett / műszakilag megengedett pótkocsi-tömegig. A vonóhorog megfelelő csatlakozásjelzővel van ellátva. Ha a kapcsolófejet leválasztják vagy helytelenül csatlakoztatják, akkor a zöld műanyag jelző a csatlakozófej fémülésébe kerül, és nem látható. Ugyanakkor a fogantyú hátulján jól látható egy piros csík. Megfelelő csatlakoztatás esetén az indikátor kicsúszik a fémágyból, és nyújtott helyzetben marad, hogy jól látható legyen. Ennek során a kart zárt helyzetbe süllyesztik, és a kar hátulján lévő piros csík el van rejtve. A kapcsolófej jobb oldalán talál egy kopásjelzőt. A kapcsolófej csatlakoztatása után gyorsan felmérhető a kapcsolófej kopásának mértéke és a kapcsolódó kockázatok. A kopásjelző két részre oszlik - az egyiket "+", a másikat a "-" jellel jelöljük. Miután az el nem kopott vonóhorgot összekapcsolta a kopatlan kapcsolófejel, az indikátor csúszkája a "+" jellel ellátott mezőben van. Az ízület csapágyfelületeinek fokozatos kopása fokozatosan elmozdítja az indikátort. Ha a kapcsolófej vonóhoroggal való összekapcsolása után a kijelző mutatója "-" jellel van a mezőben, akkor a vonóhorgot újra kell cserélni. Figyelem! Ha túlságosan kopott vontatógömb van a járművön, akkor a jelző egy új vonószerkezet csatlakoztatása után sem lesz a "+" mezőben, és vezetés közben a kapcsolófej lekapcsolódásának valós veszélye van! A régebbi AK 160-tól eltérően ez a kapcsolófej puha műanyag fogantyúval és csúszásgátlóval is rendelkezik. A fogantyú új kompressziós zárral is rendelkezik, hogy megakadályozza a kapcsolófej akaratlan vagy akaratlan kinyílását. Soft Dock gumifedéllel szállítjuk, amely megvédi a vontató járművet a karcolásoktól kisebb ütközések során pótkocsi kezelése során. Az AL-KO KOBER SE-t 1931-ben alapította Alois Kober egy kis lakatos üzletként, Günzburg közelében, Bajorország-Svábiában, Großkötzben, és világszerte több mint 45 fiókjával és mintegy 4000 alkalmazottjával a világ egyik vezető gépjárműtechnika, kerti felszerelés és légtechnikai berendezések gyártója. Mind a mai napig alapítója szellemiségében a családi vállalkozás harmadik generációjában működik - folyamatos erőfeszítésekkel a minőség, az innovatív szellem és az átgondolt funkciók elérése érdekében, időtálló tervezéssel, kényelemmel és megbízhatósággal kombinálva.
Gyártó:AL-KO
Kapcsolófej AL-KO AK270 2700 kg
Futár kézbesíti: 2025.01.08 08:00-tól
Külső raktárkészleten: 1 db
-
Gyártó: AL-KO Maximális terhelés: 2700 kg Maximális függőleges terhelés: 120 kg Profil: cső, átmérő: 50 mm Zár nélkül Homológ kapcsolófej Furattávolság: változtatható 47-54 mm, furat: 2 x 12 mm Fékezett utánfutókhoz Vontató tengelykapcsoló kioldó zár: igen Az AL-KO AK 270 kapcsolófej (összekötő csatlakozás) helyettesíti a régebbi AK 300 típust, 2700 kg-ig terjedő tehetetlenségi fékekre történő felszerelésre tervezték 50 mm-es vontatócső átmérővel és fúrásra vízszintesen elhelyezett rögzítőcsavarokhoz. A tengelykapcsolót általában két vízszintesen elhelyezett csavarral rögzítik (nem tartozék a szállításhoz, külön kérésre külön is szállítható). A vonó tengelykapcsoló hátsó részén van egy lyuk is egy függőlegesen elhelyezett csavar számára, amely lehetővé teszi a vonó tengelykapcsoló használatát fékezett kapcsolófejekhez is. is, "keresztben" elhelyezett rögzítő csavarokkal. A legnagyobb megengedett függőleges tengelykapcsoló-terhelés 120 kg, fékezett kapcsolófejhez és felszerelt pótkocsikra szolgál, legfeljebb 2700 kg megengedett / műszakilag megengedett pótkocsi-tömegig. A vonóhorog megfelelő csatlakozásjelzővel van ellátva. Ha a kapcsolófejet leválasztják vagy helytelenül csatlakoztatják, akkor a zöld műanyag jelző a csatlakozófej fémülésébe kerül, és nem látható. Ugyanakkor a fogantyú hátulján jól látható egy piros csík. Megfelelő csatlakoztatás esetén az indikátor kicsúszik a fémágyból, és nyújtott helyzetben marad, hogy jól látható legyen. Ennek során a kart zárt helyzetbe süllyesztik, és a kar hátulján lévő piros csík el van rejtve. A kapcsolófej jobb oldalán talál egy kopásjelzőt. A kapcsolófej csatlakoztatása után gyorsan felmérhető a kapcsolófej kopásának mértéke és a kapcsolódó kockázatok. A kopásjelző két részre oszlik - az egyiket "+", a másikat a "-" jellel jelöljük. Miután az el nem kopott vonóhorgot összekapcsolta a kopatlan kapcsolófejel, az indikátor csúszkája a "+" jellel ellátott mezőben van. Az ízület csapágyfelületeinek fokozatos kopása fokozatosan elmozdítja az indikátort. Ha a kapcsolófej vonóhoroggal való összekapcsolása után a kijelző mutatója "-" jellel van a mezőben, akkor a vonóhorgot újra kell cserélni. Figyelem! Ha túlságosan kopott vontatógömb van a járművön, akkor a jelző egy új vonószerkezet csatlakoztatása után sem lesz a "+" mezőben, és vezetés közben a kapcsolófej lekapcsolódásának valós veszélye van! A régebbi AK 300-tól eltérően ez a kapcsolófej puha műanyag fogantyúval és csúszásgátlóval is rendelkezik. A fogantyú új kompressziós zárral is rendelkezik, hogy megakadályozza a kapcsolófej akaratlan vagy akaratlan kinyílását. Soft Dock gumifedéllel szállítjuk, amely megvédi a vontató járművet a karcolásoktól kisebb ütközések során pótkocsi kezelése során.