Kapcsolófej AL-KO AK270 2700 kg
Gyártó: AL-KO Maximális terhelés: 2700 kg Maximális függőleges terhelés: 120 kg Profil: cső, átmérő: 50 mm Zár nélkül Homológ kapcsolófej Furattávolság: változtatható 47-54 mm, furat: 2 x 12 mm Fékezett utánfutókhoz Vontató tengelykapcsoló kioldó zár: igen Az AL-KO AK 270 kapcsolófej (összekötő csatlakozás) helyettesíti a régebbi AK 300 típust, 2700 kg-ig terjedő tehetetlenségi fékekre történő felszerelésre tervezték 50 mm-es vontatócső átmérővel és fúrásra vízszintesen elhelyezett rögzítőcsavarokhoz. A tengelykapcsolót általában két vízszintesen elhelyezett csavarral rögzítik (nem tartozék a szállításhoz, külön kérésre külön is szállítható). A vonó tengelykapcsoló hátsó részén van egy lyuk is egy függőlegesen elhelyezett csavar számára, amely lehetővé teszi a vonó tengelykapcsoló használatát fékezett kapcsolófejekhez is. is, "keresztben" elhelyezett rögzítő csavarokkal. A legnagyobb megengedett függőleges tengelykapcsoló-terhelés 120 kg, fékezett kapcsolófejhez és felszerelt pótkocsikra szolgál, legfeljebb 2700 kg megengedett / műszakilag megengedett pótkocsi-tömegig. A vonóhorog megfelelő csatlakozásjelzővel van ellátva. Ha a kapcsolófejet leválasztják vagy helytelenül csatlakoztatják, akkor a zöld műanyag jelző a csatlakozófej fémülésébe kerül, és nem látható. Ugyanakkor a fogantyú hátulján jól látható egy piros csík. Megfelelő csatlakoztatás esetén az indikátor kicsúszik a fémágyból, és nyújtott helyzetben marad, hogy jól látható legyen. Ennek során a kart zárt helyzetbe süllyesztik, és a kar hátulján lévő piros csík el van rejtve. A kapcsolófej jobb oldalán talál egy kopásjelzőt. A kapcsolófej csatlakoztatása után gyorsan felmérhető a kapcsolófej kopásának mértéke és a kapcsolódó kockázatok. A kopásjelző két részre oszlik - az egyiket "+", a másikat a "-" jellel jelöljük. Miután az el nem kopott vonóhorgot összekapcsolta a kopatlan kapcsolófejel, az indikátor csúszkája a "+" jellel ellátott mezőben van. Az ízület csapágyfelületeinek fokozatos kopása fokozatosan elmozdítja az indikátort. Ha a kapcsolófej vonóhoroggal való összekapcsolása után a kijelző mutatója "-" jellel van a mezőben, akkor a vonóhorgot újra kell cserélni. Figyelem! Ha túlságosan kopott vontatógömb van a járművön, akkor a jelző egy új vonószerkezet csatlakoztatása után sem lesz a "+" mezőben, és vezetés közben a kapcsolófej lekapcsolódásának valós veszélye van! A régebbi AK 300-tól eltérően ez a kapcsolófej puha műanyag fogantyúval és csúszásgátlóval is rendelkezik. A fogantyú új kompressziós zárral is rendelkezik, hogy megakadályozza a kapcsolófej akaratlan vagy akaratlan kinyílását. Soft Dock gumifedéllel szállítjuk, amely megvédi a vontató járművet a karcolásoktól kisebb ütközések során pótkocsi kezelése során.
Futár kézbesíti: 2025.01.08 08:00-tól
Kedvezményes ár!
Br.49 761 Ft