Kapcsolófej AK 161 + Soft Dock, 1600 kg / 50 mm, AL-KO
Gyártó: AL-KO Maximális terhelés: 1600 kg Maximális függőleges terhelés: 120 kg Profil: cső, átmérő: 50 mm Zár nélkül Homológ kapcsolófej Furattávolság: változtatható 44-54 mm, furat: 2 x 12 mm Fékezett utánfutókhoz Vontató tengelykapcsoló kioldó zár: igen Az AL-KO AK 161 kapcsolófej (összekötő csatlakozás) helyettesíti a régebbi AK 160 típust. Úgy tervezték, hogy legfeljebb 1600 kg tehetetlenségi fékekre szereljék 50 mm vontatócső átmérővel és fúrják a vízszintesen elhelyezett rögzítőcsavarokat. A tengelykapcsolót általában két vízszintesen elhelyezett csavarral rögzítik (nem tartozék a szállításhoz, külön kérésre külön is szállítható). A vonó tengelykapcsoló hátsó részén van egy lyuk is egy függőlegesen elhelyezett csavar számára, amely lehetővé teszi a vonó tengelykapcsoló használatát fékezett kapcsolófejekhez is. "keresztben" elhelyezett rögzítő csavarokkal. A legnagyobb megengedett függőleges tengelykapcsoló-terhelés 120 kg, fékezett kapcsolófejhez és felszerelt pótkocsikra szolgál, legfeljebb 1600 kg megengedett / műszakilag megengedett pótkocsi-tömegig. A vonóhorog megfelelő csatlakozásjelzővel van ellátva. Ha a kapcsolófejet leválasztják vagy helytelenül csatlakoztatják, akkor a zöld műanyag jelző a csatlakozófej fémülésébe kerül, és nem látható. Ugyanakkor a fogantyú hátulján jól látható egy piros csík. Megfelelő csatlakoztatás esetén az indikátor kicsúszik a fémágyból, és nyújtott helyzetben marad, hogy jól látható legyen. Ennek során a kart zárt helyzetbe süllyesztik, és a kar hátulján lévő piros csík el van rejtve. A kapcsolófej jobb oldalán talál egy kopásjelzőt. A kapcsolófej csatlakoztatása után gyorsan felmérhető a kapcsolófej kopásának mértéke és a kapcsolódó kockázatok. A kopásjelző két részre oszlik - az egyiket "+", a másikat a "-" jellel jelöljük. Miután az el nem kopott vonóhorgot összekapcsolta a kopatlan kapcsolófejel, az indikátor csúszkája a "+" jellel ellátott mezőben van. Az ízület csapágyfelületeinek fokozatos kopása fokozatosan elmozdítja az indikátort. Ha a kapcsolófej vonóhoroggal való összekapcsolása után a kijelző mutatója "-" jellel van a mezőben, akkor a vonóhorgot újra kell cserélni. Figyelem! Ha túlságosan kopott vontatógömb van a járművön, akkor a jelző egy új vonószerkezet csatlakoztatása után sem lesz a "+" mezőben, és vezetés közben a kapcsolófej lekapcsolódásának valós veszélye van! A régebbi AK 160-tól eltérően ez a kapcsolófej puha műanyag fogantyúval és csúszásgátlóval is rendelkezik. A fogantyú új kompressziós zárral is rendelkezik, hogy megakadályozza a kapcsolófej akaratlan vagy akaratlan kinyílását. Soft Dock gumifedéllel szállítjuk, amely megvédi a vontató járművet a karcolásoktól kisebb ütközések során pótkocsi kezelése során. Az AL-KO KOBER SE-t 1931-ben alapította Alois Kober egy kis lakatos üzletként, Günzburg közelében, Bajorország-Svábiában, Großkötzben, és világszerte több mint 45 fiókjával és mintegy 4000 alkalmazottjával a világ egyik vezető gépjárműtechnika, kerti felszerelés és légtechnikai berendezések gyártója. Mind a mai napig alapítója szellemiségében a családi vállalkozás harmadik generációjában működik - folyamatos erőfeszítésekkel a minőség, az innovatív szellem és az átgondolt funkciók elérése érdekében, időtálló tervezéssel, kényelemmel és megbízhatósággal kombinálva.
Futár kézbesíti: következő hét Szerda 08:00 -tól
Kedvezményes ár!
Br.44 650 Ft