Válasszon a gyártók közül. Egyszerre több gyártót is kijelölhet.
-
Megnevezés:Power1 Racing 4T 10W50 1L Motorkerékpár olaj
- Viszkozitás 10W-50
- Viszkozitás 4T
- Kiszerelés 1 L
- ACEA Nincs adat
- API SN
- Gyári specifikáció JASO MA2
A Race Derived Technology eljárással készült Castrol POWER1 Racing 4T bizonyítottan megőrzi ellenállóságát, és megfelelő gyorsulást biztosít versenykörülmények között. Ellenálló a magas hőmérsékleten történő lerakódásokkal szemben, és megőrzi az olaj viszkozitását, azaz maximális motorteljesítményt biztosít. Tesztelése kemény versenykörülmények között, több mint 40 000 km futással történt, amelynek során 94%-ban megőrizte a motornak a teszt elején mért maximális teljesítményét, azaz a motor védelmének csökkenése nélkül tudott versenyteljesítményt nyújtani.
A 2 ütemű motorok számára kifejlesztett Castrol POWER1 2T gyors égésű, magas védelmet nyújtó formulája növeli a gázpedál reakcióképességét a jobb gyorsításért. Nagyszerű teljesítmény extrém vezetési körülmények között is.
SPECIFIKÁCIÓK / IPARI SZABVÁNYOK
API SN
JASO MA-2
TÍPUS
Teljesen szintetikus
Kedvezményes ár!
Egységár: 5155 Ft/liter
Futár kézbesíti: Szerda 08:00 -tól
Külső raktárkészleten: 1 db
-
Megnevezés:Power1 Racing 4T 5W40 1L Motorkerékpár olaj
- Viszkozitás 5W-40
- Viszkozitás 4T
- Kiszerelés 1 L
- ACEA Nincs adat
- API SN
- Gyári specifikáció JASO MA2
A Race Derived Technology eljárással készült Castrol POWER1 Racing 4T bizonyítottan megőrzi ellenállóságát, és megfelelő gyorsulást biztosít versenykörülmények között. Ellenálló a magas hőmérsékleten történő lerakódásokkal szemben, és megőrzi az olaj viszkozitását, azaz maximális motorteljesítményt biztosít. Tesztelése kemény versenykörülmények között, több mint 40 000 km futással történt, amelynek során 94%-ban megőrizte a motornak a teszt elején mért maximális teljesítményét, azaz a motor védelmének csökkenése nélkül tudott versenyteljesítményt nyújtani.
A 2 ütemű motorok számára kifejlesztett Castrol POWER1 2T gyors égésű, magas védelmet nyújtó formulája növeli a gázpedál reakcióképességét a jobb gyorsításért. Nagyszerű teljesítmény extrém vezetési körülmények között is.
SPECIFIKÁCIÓK / IPARI SZABVÁNYOK
API SN
JASO MA-2
TÍPUS
Teljesen szintetikus
Kedvezményes ár!
Egységár: 5564 Ft/liter
Futár kézbesíti: Szerda 08:00 -tól
Külső raktárkészleten: 5 db
-
Megnevezés:Benzin stabilizátor 250ml
- Kiszerelés 0,25 L
- Üzemanyag Benzin
A benzin stabilizátor egy korszerű hamumentes hatóanyag-kombináció, amely tartósítja a benzint, így az üzemanyag hosszabb állás után is megőrzi a tulajdonságait.
A legújabb adalék és üzemanyag technológiával készült.
Tulajdonságok:
hosszú távon védi a benzint az oxidációtól és öregedéstől,
növeli az üzem-biztonságot,
a flakon kialakítása pontos adagolást tesz lehetővé,
katalizátor tesztelt.
Alkalmazási területek:
4- és 2-ütemű benzinmotorhoz, különösen motorcsónakok, motorkerékpárok téli leállításához, valamint kabriók, veterán járművekhez, motoros kerti gépekhez való.
Gázüzemű (LPG) személygépjárművekhez egész éves használatát javasoljuk.
Adagolás/Használati utasítás:
Üzemanyag adalék keverési aránya 1:200-hoz (25ml 5l benzinhez).
A flakon tartalma egy tank (50 liter) benzinhez elegendő.
Téli leállításkor adagoljuk a benzinhez, majd 10 percet járassuk a motort.
Kedvezményes ár!
Egységár: 25660 Ft/liter
Futár kézbesíti: Szerda 08:00 -tól
Külső raktárkészleten: 11 db
-
Megnevezés:ESP Formula 5W30 1L
- Viszkozitás 5W-30
- Kiszerelés 1 L
- ACEA C3
- ACEA C2
- API SN
- API SM
- Gyári specifikáció MB 229.52
- Gyári specifikáció MB 229.51
- Gyári specifikáció MB 229.31
- Gyári specifikáció VW 504.00
- Gyári specifikáció VW 507.00
- Gyári specifikáció Porsche C30
- Gyári specifikáció PSA B71 2290
- Gyári specifikáció GM Dexos 2
A Mobil 1 ESP 5W-30 egy korszerű, nagy teljesítményű szintetikus motorolaj, amelyet azért fejlesztettek ki, hogy rendkívüli összteljesítményével, valamint tisztító és kopásgátló hatásával elősegítse a motor védelmét. A Mobil 1 ESP 5W-30 motorolaj egy szakszerű megoldás a motor élettartamának megnövelésére, valamint a károsanyag-kibocsátást csökkentő rendszer hatékonyságának a megőrzésére, dízel- és benzinmotoros személyautóknál egyaránt. A Mobil 1 ESP 5W-30 teljesíti vagy túlteljesíti az ipari szabványokat és számos vezető személyautó-gyártóknak a legmodernebb dízel és benzines személyautók motorjaira vonatkozó előírásait is.
Tulajdonságok és előnyök
A Mobil 1 ESP 5W-30 a legkorszerűbb összetevőkből, saját receptúra alapján gyártott termék, amelyet a dízelmotorok részecskeszűrői (DPF) és a benzinmotorok katalizátorai (CAT) által támasztott legkorszerűbb követelmények alapján formuláztak. A Mobil 1 ESP 5W-30 motorolajat azért fejlesztették ki, hogy rendkívüli teljesítményt biztosítson és segítse a motor védelmét, ugyanakkor gondoskodjon az üzemanyagtakarékosságról is. A legfontosabb tulajdonságai és potenciális gazdasági előnyei a következők:
Jellemzők Előnyök
Alacsony hamutartalom Kevesebb részecske kerül a dízel autók részecskeszűrőibe, ezért kevesebb rakódik le
Alacsony kén- és foszfortartalom Kevesebb katalizátor-méreg jut a benzines autók katalizátoraiba
Aktív tisztító hatású hatóanyagok Csökkentik a lerakódásokat és az olajiszapot a motor hosszú élettartama és tisztasága érdekében
Kiemelkedő hő- és oxidációs stabilitás Csökkenti az olaj öregedését így védi azt a megnövelt csereperiódusok alatt
Kis olajfogyás Kevésbé szennyezi a környezetet szénhidrogénekkel
Jobb súrlódási tulajdonságok Elősegíti az üzemanyag takarékosságot
Kiváló tulajdonságok alacsony hőmérsékleten A gyors hideg indíthatóság és a szuper gyors védelem megnöveli a motor élettartamát
Alkalmazások:
A Mobil 1 ESP 5W-30 az összes modern személyautó-motor típushoz ajánlott, különösen a legújabb gépjárművek, szabadidő-autók (SUV) és kis haszonjárművek nagy teljesítményű benzin- és dízelmotorjaihoz.
Nem alkalmas kétütemű vagy repülőgép-motorokhoz. Ezekhez csak akkor használható, ha a gyártó kifejezetten jóváhagyta.
A Mobil 1 ESP 5W-30 teljesíti vagy túlteljesíti az alábbi gyártói követelményeket:
ACEA C2-16, C3-16
API SM / SN
A Mobil 1 ESP 5W-30 az alábbi gyártói jóváhagyásokkal rendelkezik:
MB jóváhagyás: 229.52 /229.51 /229.31
Volkswagen (benzin / dízel) 504 00 / 507 00
Opel GM dexos2TM
Porsche C30
Peugeot/Citroën Automobiles B71 2290
Az ExxonMobil szerint a Mobil 1 ESP 5W-30 megfelel az alábbi minőségszinteknek:
API CF
Volkswagen (benzin) 502 00 / 503 00 / 503 01
Volkswagen (dízel) 505 00 / 506 00
Kedvezményes ár!
Egységár: 5871 Ft/liter
Futár kézbesíti: Szerda 08:00 -tól
Külső raktárkészleten: 102 db
-
Megnevezés:Fémkondícionáló, 250ml, MILITEC-1
K2 MILITEC 1 - 100% szintetikus olaj adalékanyag, védi a fém alkatrészeket, , Az olaj szintetikus kiegészítése, a legfejlettebb nanorészecske-technológia támogatásával készült. Nem tartalmaz potenciálisan káros anyagokat. A MILITEC-1 kiváló minőségű, fémek finomítására szolgál (FÉMKONDICIONÁLIS), nem változtatja meg az anyag rugalmasságát, nanorészecskék molekulák erős szintetikus kötésével védi a fémet, és megelőzi a korróziót is. Az aktív összetevők közvetlenül ellenőrzött kémiai reakcióval hatnak a fémre. Molekuláris szinten kötődnek a fémhez. Magas nyomáson és hőmérsékleten szuper vékony felületi réteget képeznek a fémen, eltérő kristályszerkezetű, amely szilárd és sima felületének köszönhetően jelentősen csökkenti a súrlódást. A MILITEC-1-el kezelt felületek hozzájárulnak a motor, illetve a gép jobb, csendesebb és sokkal gazdaságosabb működéséhez, még nagyobb megterhelés esetén is. A MILITEC-1 csökkenti a fémfelületek közötti súrlódást és hőtermelést - jelentősen meghosszabbítja a súrlódásnak kitett alkatrészek működési idejét - integrálódik a fémszerkezetbe és ott is marad az olajcsere után., , Autók, kisteherautók és motorkerékpárok: , Motor - kenő rendszer: benzin, dízel: 50-60 ml / 1l olajba, ismételje meg 20.000 km után, Az autósportokon (versenyek, versenyek) és a tuning autóknál is ajánlott az adag megduplázása és a MILITEC-1 használata minden alkalommal, amikor az olajat cserélik., , Váltók: kézi, automatikus: patrononként 125 ml, ismételje meg 50 000 km-en. Differenciál: patrononként 50?60 ml, ismételje meg 50 000 km-en. Kezelési fejlesztés: patrononként 30 ml, ismételje meg mintegy 50 000 km-t. Légkondicionálás: 15 ml folyadékcsere alkalmával. Kerékcsapágyak: kenés előtt kenjen fel egy vékony réteget. , Kétütemű motorok: 40 ml / 1l olajat kell keverni az üzemanyaggal. , , Teherautók, buszok, traktorok, építőipari gépek, kombájnok, tengeri motorok és egyebek: Motor: 50ml / 1l olaj minden olajcserekor. , Sebességváltók / differenciálművek: 30 ml / 1 liter olaj, minden 700 üzemóránként. Kenés: 45ml / 1l kenőanyag vagy kenőolaj egy szezonra., , Ipar: Hajtóműházak, hidraulikus hajtások, redukálóművek: ismételje meg a 30 ml / 1l kenőanyagot 50 000 km után vagy 1000 óra után. , , Kompresszorok: 30ml / 1l kenőanyag, ismételje meg minden alkalommal, amikor a kenőanyagot cseréli, vagy 1000 órás munka után., , Hűtőberendezés, klímaberendezések: 8ml / 1l hűtőközeg. Fémekkel való munka: egy vékony réteget terítsen a fém felületére menet közben, fúrásnál, megmunkálásnál stb. , , Láncok megőrzése: a fém bevonása a minta vékony rétegével történjen. Ipari berendezésekben történő alkalmazás esetén azt javasoljuk, hogy szisztematikusan ellenőrizze a hőmérsékletet, a rezgést, a zajt, az áramfogyasztást. Ez lehetővé teszi annak meghatározását, hogy mikor kell a MILITEC-1-et hozzáadni az eszközhöz., , Lőfegyverek: a fegyvert szétszerelni kell zsírtalanító oldószerrel az egész szerkezet megtisztításához. A belsejét és az összes többi fém alkatrészt. Néhány lövés után törölje szárazra a fegyvert. A MILITEC-1 csökkenti a szerkezet súrlódását és kopását, megakadályozza a korom, ólom és egyéb szennyeződések lerakódását, növeli a lövedék sebességét és javítja a pontosságot. Ajánlott a MILITEC-1 használata kb. 1000 lövés után. Használat előtt alaposan rázza fel, keverje össze.
Kedvezményes ár!
Egységár: 8796 Ft/db
Futár kézbesíti: következő hét Szerda 08:00 -tól
Külső raktárkészleten: 20 db
-
Megnevezés:Spuri üzemanyag adalék piros 500ml
- Kiszerelés 0,5 L
- Üzemanyag Benzin
- Üzemanyag Dízel
MUKÖDÉSI MECHANIZMUS:
A SPURI üzemanyagba adagolva az ellátó rendszert tisztítja.
- A nagytakarítást a robbanótérben is folytatja, egészen a kipufogórendszeren át, folyamatosan.
- Második technikai jellemzoje, hogy folyamatosan keni az üzemanyaggal érintkezo felületeket, kopáscsökkento hatást kifejtve.
- Hosszantartó használat mellett a mozgó fémalkatrészeket fényesre edzi.
- Harmadik alapveto elonye, hogy egységnyi üzemanyagból a tisztítás után minimum 10%-kal több energia, illetve teljesítmény nyerheto, mert javítja az égéshez szükséges oxigén affinitását, növelve a katalizátorok éllettartamát és hatékonyságát.
- Hígítja az üzemanyag téli konzisztenciáját, így dermedésgátlóként is használható!
2. A SPURI HASZNÁLATÁNAK ELONYEI:
- Eltávolítja az üzemanyagtankban lévo koszos kiválásokat, leülepedéseket, sot kis mennyiségben a kondenzvizet is. Feloldja, diszpergálja az üzemanyagba bevitt vizet folyamatos használat esetén.
- Gazdaságos a használata, hiszen 5-12%-os megtakarítást eredményez a hatalmas energia koncentrátum üzemanyagba helyezésével.
- A tökéletesebb égés miatt salakanyagmentes lesz a kipufogógáz, így csökken a környezetszennyezés. Javulnak a károsanyag kibocsátás paraméterei (zöldkártya elott különösen javasolt), csökken a füstölés. Kituno eredmény érheto el kétütemu motoroknál. Jó keno hatás, füstölésmentesen, halk járással. Ólompótló hatása van az ólommentes üzemanyagoknál, nehézfém és halogén elemek felhasználása nélkül.
- Dinamikusabbá válik a motor, könnyebb a hidegindítás, kiegyensúlyozott alapjárat, jobb gyorsulási paraméterek. "Kopogás" nélkül nagyobb elogyújtás alkalmazható, a gyújtás utánállítását a SPURI alkalmazása után 1-2 tank elhasználásával rá kell állítani, így attraktívabb lesz az erotöbblet, vagy a megtakarítás.
- Új jármuvek és erogépek üzemanyag feloli kompressziógyurujét a hengerfallal együtt folyamatosan keni és nem hagyja elkopni. (Kísérleti tesztautón állandó SPURI adagolás mellett - VW T4 2,4D - 1993-tól 1996-ig 310 ezer km után csaknem gyári kompressziót mértek a márkaszervizben.)
- No a robbanási energia, de a nagy hofokon és nyomáson kialakult cseppkenés és polírozó hatás miatt a kipufogó gáz és a motor homérséklete csökken. Foleg munkává és nem hoenergiává alakul az üzemanyag.
- Az alapveto tökéletes égésen felül a kipufogó gázokban lebegtetve tartja a szilárd részeket, így a koromlerakódás teljesen megszunik, valamint a vízgozt hamarabb és intenzívebben eltávolítja a kipufogó rendszerbol, kizárva a korróziós folyamatot. A kipufogó katalizátorait jelentosen kíméli!
- A SPURI elonyösen használható még valamennyi benzin vagy dízelolajjal muködo erogép, mezogazdasági-gép, szivattyúk, stb. esetében is.
- A SPURI csökkenti a porlasztócsúcsok beégését, az üzemanyagszivattyú és adagolórendszer kopását is. Az Otto motorok gyújtógyertyáinak optimális tisztaságát biztosítja, valamint a beömlo- és kipufogószelepet és a hengerfej koromlerakódását letakarítja és folyamatosan tisztán tartja, alacsonyabb homérsékleti üzem mellett.
- A SPURI az üzemanyagban lévo kisebb mennyiségu kondenzvizet feloldja és az égéstérbe viszi, ezzel megszünteti a jégdugókat, elfagyásokat, a víz okozta korróziót.
3. A SPURI HASZNÁLATA:
A SPURI-t tankolás elott öntsük az üzemanyaghoz 2 ezrelékben. (Pl.: 100 literhez 2 dl-t), így 1 flakon 250 liter üzemanyaghoz elegendo. Az üzemanyaghoz való adagolást tankolás elott célszeru elvégezni. A mennyiséget a flakonon lévo mérce segítségével tudjuk ellenorízni.
Az oldal tetejére
Kedvezményes ár!
Egységár: 14376 Ft/liter
Futár kézbesíti: Szerda 08:00 -tól
Külső raktárkészleten: 377 db
-
Megnevezés:Csomagtértálca FIAT 500 (bez systemu Audio Beats)
- Szín fekete
- Anyag TPE (termoplasztikus elasztomer)
- Magasság [cm] 3,5
- Gyártó FROGUM
- Csomagolási hossz [mm] 120
- Csomagolási szélesség [cm] 10
- Csomagolási magasság [cm] 10
- 1. Márka FIAT
- 2. Típus 500 (bez systemu Audio Beats)
- 3. Évjárat 2007 - 2015
- Szőnyeg/tálca Csomagtértálca
FIAT 500 2007 - 2015 Csomagtértálca
Kedvezményes ár!
Egységár: 16233 Ft/db
Futár kézbesíti: Csütörtök 08:00 -tól
Külső raktárkészleten: 1 db
-
Megnevezés:Spuri üzemanyag adalék piros 5liter
MUKÖDÉSI MECHANIZMUS:
A SPURI üzemanyagba adagolva az ellátó rendszert tisztítja.
- A nagytakarítást a robbanótérben is folytatja, egészen a kipufogórendszeren át, folyamatosan.
- Második technikai jellemzoje, hogy folyamatosan keni az üzemanyaggal érintkezo felületeket, kopáscsökkento hatást kifejtve.
- Hosszantartó használat mellett a mozgó fémalkatrészeket fényesre edzi.
- Harmadik alapveto elonye, hogy egységnyi üzemanyagból a tisztítás után minimum 10%-kal több energia, illetve teljesítmény nyerheto, mert javítja az égéshez szükséges oxigén affinitását, növelve a katalizátorok éllettartamát és hatékonyságát.
- Hígítja az üzemanyag téli konzisztenciáját, így dermedésgátlóként is használható!
2. A SPURI HASZNÁLATÁNAK ELONYEI:
- Eltávolítja az üzemanyagtankban lévo koszos kiválásokat, leülepedéseket, sot kis mennyiségben a kondenzvizet is. Feloldja, diszpergálja az üzemanyagba bevitt vizet folyamatos használat esetén.
- Gazdaságos a használata, hiszen 5-12%-os megtakarítást eredményez a hatalmas energia koncentrátum üzemanyagba helyezésével.
- A tökéletesebb égés miatt salakanyagmentes lesz a kipufogógáz, így csökken a környezetszennyezés. Javulnak a károsanyag kibocsátás paraméterei (zöldkártya elott különösen javasolt), csökken a füstölés. Kituno eredmény érheto el kétütemu motoroknál. Jó keno hatás, füstölésmentesen, halk járással. Ólompótló hatása van az ólommentes üzemanyagoknál, nehézfém és halogén elemek felhasználása nélkül.
- Dinamikusabbá válik a motor, könnyebb a hidegindítás, kiegyensúlyozott alapjárat, jobb gyorsulási paraméterek. "Kopogás" nélkül nagyobb elogyújtás alkalmazható, a gyújtás utánállítását a SPURI alkalmazása után 1-2 tank elhasználásával rá kell állítani, így attraktívabb lesz az erotöbblet, vagy a megtakarítás.
- Új jármuvek és erogépek üzemanyag feloli kompressziógyurujét a hengerfallal együtt folyamatosan keni és nem hagyja elkopni. (Kísérleti tesztautón állandó SPURI adagolás mellett - VW T4 2,4D - 1993-tól 1996-ig 310 ezer km után csaknem gyári kompressziót mértek a márkaszervizben.)
- No a robbanási energia, de a nagy hofokon és nyomáson kialakult cseppkenés és polírozó hatás miatt a kipufogó gáz és a motor homérséklete csökken. Foleg munkává és nem hoenergiává alakul az üzemanyag.
- Az alapveto tökéletes égésen felül a kipufogó gázokban lebegtetve tartja a szilárd részeket, így a koromlerakódás teljesen megszunik, valamint a vízgozt hamarabb és intenzívebben eltávolítja a kipufogó rendszerbol, kizárva a korróziós folyamatot. A kipufogó katalizátorait jelentosen kíméli!
- A SPURI elonyösen használható még valamennyi benzin vagy dízelolajjal muködo erogép, mezogazdasági-gép, szivattyúk, stb. esetében is.
- A SPURI csökkenti a porlasztócsúcsok beégését, az üzemanyagszivattyú és adagolórendszer kopását is. Az Otto motorok gyújtógyertyáinak optimális tisztaságát biztosítja, valamint a beömlo- és kipufogószelepet és a hengerfej koromlerakódását letakarítja és folyamatosan tisztán tartja, alacsonyabb homérsékleti üzem mellett.
- A SPURI az üzemanyagban lévo kisebb mennyiségu kondenzvizet feloldja és az égéstérbe viszi, ezzel megszünteti a jégdugókat, elfagyásokat, a víz okozta korróziót.
3. A SPURI HASZNÁLATA:
A SPURI-t tankolás elott öntsük az üzemanyaghoz 2 ezrelékben. (Pl.: 100 literhez 2 dl-t), így 1 flakon 250 liter üzemanyaghoz elegendo. Az üzemanyaghoz való adagolást tankolás elott célszeru elvégezni. A mennyiséget a flakonon lévo mérce segítségével tudjuk ellenorízni.
Az oldal tetejére
Kedvezményes ár!
Egységár: 73318 Ft/db
Futár kézbesíti: Szerda 08:00 -tól
Külső raktárkészleten: 2 db
-
Megnevezés:Spuri üzemanyag adalék piros 125ml
- Kiszerelés 0,125 L
- Üzemanyag Benzin
- Üzemanyag Dízel
MUKÖDÉSI MECHANIZMUS:
A SPURI üzemanyagba adagolva az ellátó rendszert tisztítja.
- A nagytakarítást a robbanótérben is folytatja, egészen a kipufogórendszeren át, folyamatosan.
- Második technikai jellemzoje, hogy folyamatosan keni az üzemanyaggal érintkezo felületeket, kopáscsökkento hatást kifejtve.
- Hosszantartó használat mellett a mozgó fémalkatrészeket fényesre edzi.
- Harmadik alapveto elonye, hogy egységnyi üzemanyagból a tisztítás után minimum 10%-kal több energia, illetve teljesítmény nyerheto, mert javítja az égéshez szükséges oxigén affinitását, növelve a katalizátorok éllettartamát és hatékonyságát.
- Hígítja az üzemanyag téli konzisztenciáját, így dermedésgátlóként is használható!
2. A SPURI HASZNÁLATÁNAK ELONYEI:
- Eltávolítja az üzemanyagtankban lévo koszos kiválásokat, leülepedéseket, sot kis mennyiségben a kondenzvizet is. Feloldja, diszpergálja az üzemanyagba bevitt vizet folyamatos használat esetén.
- Gazdaságos a használata, hiszen 5-12%-os megtakarítást eredményez a hatalmas energia koncentrátum üzemanyagba helyezésével.
- A tökéletesebb égés miatt salakanyagmentes lesz a kipufogógáz, így csökken a környezetszennyezés. Javulnak a károsanyag kibocsátás paraméterei (zöldkártya elott különösen javasolt), csökken a füstölés. Kituno eredmény érheto el kétütemu motoroknál. Jó keno hatás, füstölésmentesen, halk járással. Ólompótló hatása van az ólommentes üzemanyagoknál, nehézfém és halogén elemek felhasználása nélkül.
- Dinamikusabbá válik a motor, könnyebb a hidegindítás, kiegyensúlyozott alapjárat, jobb gyorsulási paraméterek. "Kopogás" nélkül nagyobb elogyújtás alkalmazható, a gyújtás utánállítását a SPURI alkalmazása után 1-2 tank elhasználásával rá kell állítani, így attraktívabb lesz az erotöbblet, vagy a megtakarítás.
- Új jármuvek és erogépek üzemanyag feloli kompressziógyurujét a hengerfallal együtt folyamatosan keni és nem hagyja elkopni. (Kísérleti tesztautón állandó SPURI adagolás mellett - VW T4 2,4D - 1993-tól 1996-ig 310 ezer km után csaknem gyári kompressziót mértek a márkaszervizben.)
- No a robbanási energia, de a nagy hofokon és nyomáson kialakult cseppkenés és polírozó hatás miatt a kipufogó gáz és a motor homérséklete csökken. Foleg munkává és nem hoenergiává alakul az üzemanyag.
- Az alapveto tökéletes égésen felül a kipufogó gázokban lebegtetve tartja a szilárd részeket, így a koromlerakódás teljesen megszunik, valamint a vízgozt hamarabb és intenzívebben eltávolítja a kipufogó rendszerbol, kizárva a korróziós folyamatot. A kipufogó katalizátorait jelentosen kíméli!
- A SPURI elonyösen használható még valamennyi benzin vagy dízelolajjal muködo erogép, mezogazdasági-gép, szivattyúk, stb. esetében is.
- A SPURI csökkenti a porlasztócsúcsok beégését, az üzemanyagszivattyú és adagolórendszer kopását is. Az Otto motorok gyújtógyertyáinak optimális tisztaságát biztosítja, valamint a beömlo- és kipufogószelepet és a hengerfej koromlerakódását letakarítja és folyamatosan tisztán tartja, alacsonyabb homérsékleti üzem mellett.
- A SPURI az üzemanyagban lévo kisebb mennyiségu kondenzvizet feloldja és az égéstérbe viszi, ezzel megszünteti a jégdugókat, elfagyásokat, a víz okozta korróziót.
3. A SPURI HASZNÁLATA:
A SPURI-t tankolás elott öntsük az üzemanyaghoz 2 ezrelékben. (Pl.: 100 literhez 2 dl-t), így 1 flakon 250 liter üzemanyaghoz elegendo. Az üzemanyaghoz való adagolást tankolás elott célszeru elvégezni. A mennyiséget a flakonon lévo mérce segítségével tudjuk ellenorízni.
Az oldal tetejére
Kedvezményes ár!
Egységár: 18200 Ft/liter
Futár kézbesíti: Szerda 08:00 -tól
Külső raktárkészleten: 5 db
-
Megnevezés:ESP Formula 5W30 1L
- Viszkozitás 5W-30
- Kiszerelés 1 L
- ACEA C3
- ACEA C2
- API SN
- API SM
- Gyári specifikáció MB 229.52
- Gyári specifikáció MB 229.51
- Gyári specifikáció MB 229.31
- Gyári specifikáció VW 504.00
- Gyári specifikáció VW 507.00
- Gyári specifikáció Porsche C30
- Gyári specifikáció PSA B71 2290
- Gyári specifikáció GM Dexos 2
A Mobil 1 ESP 5W-30 egy korszerű, nagy teljesítményű szintetikus motorolaj, amelyet azért fejlesztettek ki, hogy rendkívüli összteljesítményével, valamint tisztító és kopásgátló hatásával elősegítse a motor védelmét. A Mobil 1 ESP 5W-30 motorolaj egy szakszerű megoldás a motor élettartamának megnövelésére, valamint a károsanyag-kibocsátást csökkentő rendszer hatékonyságának a megőrzésére, dízel- és benzinmotoros személyautóknál egyaránt. A Mobil 1 ESP 5W-30 teljesíti vagy túlteljesíti az ipari szabványokat és számos vezető személyautó-gyártóknak a legmodernebb dízel és benzines személyautók motorjaira vonatkozó előírásait is.
Tulajdonságok és előnyök
A Mobil 1 ESP 5W-30 a legkorszerűbb összetevőkből, saját receptúra alapján gyártott termék, amelyet a dízelmotorok részecskeszűrői (DPF) és a benzinmotorok katalizátorai (CAT) által támasztott legkorszerűbb követelmények alapján formuláztak. A Mobil 1 ESP 5W-30 motorolajat azért fejlesztették ki, hogy rendkívüli teljesítményt biztosítson és segítse a motor védelmét, ugyanakkor gondoskodjon az üzemanyagtakarékosságról is. A legfontosabb tulajdonságai és potenciális gazdasági előnyei a következők:
Jellemzők Előnyök
Alacsony hamutartalom Kevesebb részecske kerül a dízel autók részecskeszűrőibe, ezért kevesebb rakódik le
Alacsony kén- és foszfortartalom Kevesebb katalizátor-méreg jut a benzines autók katalizátoraiba
Aktív tisztító hatású hatóanyagok Csökkentik a lerakódásokat és az olajiszapot a motor hosszú élettartama és tisztasága érdekében
Kiemelkedő hő- és oxidációs stabilitás Csökkenti az olaj öregedését így védi azt a megnövelt csereperiódusok alatt
Kis olajfogyás Kevésbé szennyezi a környezetet szénhidrogénekkel
Jobb súrlódási tulajdonságok Elősegíti az üzemanyag takarékosságot
Kiváló tulajdonságok alacsony hőmérsékleten A gyors hideg indíthatóság és a szuper gyors védelem megnöveli a motor élettartamát
Alkalmazások:
A Mobil 1 ESP 5W-30 az összes modern személyautó-motor típushoz ajánlott, különösen a legújabb gépjárművek, szabadidő-autók (SUV) és kis haszonjárművek nagy teljesítményű benzin- és dízelmotorjaihoz.
Nem alkalmas kétütemű vagy repülőgép-motorokhoz. Ezekhez csak akkor használható, ha a gyártó kifejezetten jóváhagyta.
A Mobil 1 ESP 5W-30 teljesíti vagy túlteljesíti az alábbi gyártói követelményeket:
ACEA C2-16, C3-16
API SM / SN
A Mobil 1 ESP 5W-30 az alábbi gyártói jóváhagyásokkal rendelkezik:
MB jóváhagyás: 229.52 /229.51 /229.31
Volkswagen (benzin / dízel) 504 00 / 507 00
Opel GM dexos2TM
Porsche C30
Peugeot/Citroën Automobiles B71 2290
Az ExxonMobil szerint a Mobil 1 ESP 5W-30 megfelel az alábbi minőségszinteknek:
API CF
Volkswagen (benzin) 502 00 / 503 00 / 503 01
Volkswagen (dízel) 505 00 / 506 00
Kedvezményes ár!
Egységár: 5871 Ft/liter
Futár kézbesíti: Szerda 08:00 -tól
Külső raktárkészleten: 7 db
-
Megnevezés:Spuri üzemanyag adalék piros 500ml
- Kiszerelés 0,5 L
- Üzemanyag Benzin
- Üzemanyag Dízel
MUKÖDÉSI MECHANIZMUS:
A SPURI üzemanyagba adagolva az ellátó rendszert tisztítja.
- A nagytakarítást a robbanótérben is folytatja, egészen a kipufogórendszeren át, folyamatosan.
- Második technikai jellemzoje, hogy folyamatosan keni az üzemanyaggal érintkezo felületeket, kopáscsökkento hatást kifejtve.
- Hosszantartó használat mellett a mozgó fémalkatrészeket fényesre edzi.
- Harmadik alapveto elonye, hogy egységnyi üzemanyagból a tisztítás után minimum 10%-kal több energia, illetve teljesítmény nyerheto, mert javítja az égéshez szükséges oxigén affinitását, növelve a katalizátorok éllettartamát és hatékonyságát.
- Hígítja az üzemanyag téli konzisztenciáját, így dermedésgátlóként is használható!
2. A SPURI HASZNÁLATÁNAK ELONYEI:
- Eltávolítja az üzemanyagtankban lévo koszos kiválásokat, leülepedéseket, sot kis mennyiségben a kondenzvizet is. Feloldja, diszpergálja az üzemanyagba bevitt vizet folyamatos használat esetén.
- Gazdaságos a használata, hiszen 5-12%-os megtakarítást eredményez a hatalmas energia koncentrátum üzemanyagba helyezésével.
- A tökéletesebb égés miatt salakanyagmentes lesz a kipufogógáz, így csökken a környezetszennyezés. Javulnak a károsanyag kibocsátás paraméterei (zöldkártya elott különösen javasolt), csökken a füstölés. Kituno eredmény érheto el kétütemu motoroknál. Jó keno hatás, füstölésmentesen, halk járással. Ólompótló hatása van az ólommentes üzemanyagoknál, nehézfém és halogén elemek felhasználása nélkül.
- Dinamikusabbá válik a motor, könnyebb a hidegindítás, kiegyensúlyozott alapjárat, jobb gyorsulási paraméterek. "Kopogás" nélkül nagyobb elogyújtás alkalmazható, a gyújtás utánállítását a SPURI alkalmazása után 1-2 tank elhasználásával rá kell állítani, így attraktívabb lesz az erotöbblet, vagy a megtakarítás.
- Új jármuvek és erogépek üzemanyag feloli kompressziógyurujét a hengerfallal együtt folyamatosan keni és nem hagyja elkopni. (Kísérleti tesztautón állandó SPURI adagolás mellett - VW T4 2,4D - 1993-tól 1996-ig 310 ezer km után csaknem gyári kompressziót mértek a márkaszervizben.)
- No a robbanási energia, de a nagy hofokon és nyomáson kialakult cseppkenés és polírozó hatás miatt a kipufogó gáz és a motor homérséklete csökken. Foleg munkává és nem hoenergiává alakul az üzemanyag.
- Az alapveto tökéletes égésen felül a kipufogó gázokban lebegtetve tartja a szilárd részeket, így a koromlerakódás teljesen megszunik, valamint a vízgozt hamarabb és intenzívebben eltávolítja a kipufogó rendszerbol, kizárva a korróziós folyamatot. A kipufogó katalizátorait jelentosen kíméli!
- A SPURI elonyösen használható még valamennyi benzin vagy dízelolajjal muködo erogép, mezogazdasági-gép, szivattyúk, stb. esetében is.
- A SPURI csökkenti a porlasztócsúcsok beégését, az üzemanyagszivattyú és adagolórendszer kopását is. Az Otto motorok gyújtógyertyáinak optimális tisztaságát biztosítja, valamint a beömlo- és kipufogószelepet és a hengerfej koromlerakódását letakarítja és folyamatosan tisztán tartja, alacsonyabb homérsékleti üzem mellett.
- A SPURI az üzemanyagban lévo kisebb mennyiségu kondenzvizet feloldja és az égéstérbe viszi, ezzel megszünteti a jégdugókat, elfagyásokat, a víz okozta korróziót.
3. A SPURI HASZNÁLATA:
A SPURI-t tankolás elott öntsük az üzemanyaghoz 2 ezrelékben. (Pl.: 100 literhez 2 dl-t), így 1 flakon 250 liter üzemanyaghoz elegendo. Az üzemanyaghoz való adagolást tankolás elott célszeru elvégezni. A mennyiséget a flakonon lévo mérce segítségével tudjuk ellenorízni.
Az oldal tetejére