Keresés Keresés
Összehasonlítás 0
Kedvencek 0

Cikkszámhoz tartozó helyettesítő termékek

Cikkszám: A2 SPURI NAGY
Gyártó: SPURI
Kedvezményes ár: 7 188 Ft

Cikkszámhoz tartozó helyettesítő termékek

Cikkszám: A2 SPURI NAGY
Gyártó: SPURI
Kedvezményes ár: 7 188 Ft

Válasszon a gyártók közül. Egyszerre több gyártót is kijelölhet.




SPURI Spuri 125ml Üzemanyagadalék (piros) 125ml

Gyártó:SPURI

Üzemanyagadalék (piros) 125ml

Cikkszám: 1D7 Spuri 125ml

Szállítási információ

Futár kézbesíti: Péntek 08:00 -tól

Helyi raktárkészleten: 16 db

  • Kiszerelés 0,125 L
  • Üzemanyag Benzin
  • Üzemanyag Dízel
  • MŰKÖDÉSI MECHANIZMUS:
    A SPURI üzemanyagba adagolva az ellátó rendszert tisztítja.
    - A nagytakarítást a robbanótérben is folytatja, egészen a kipufogórendszeren át, folyamatosan.
    - Második technikai jellemzoje, hogy folyamatosan keni az üzemanyaggal érintkező felületeket, kopáscsökkentő hatást kifejtve.
    - Hosszantartó használat mellett a mozgó fémalkatrészeket fényesre edzi.
    - Harmadik alapvető előnye, hogy egységnyi üzemanyagból a tisztítás után minimum 10%-kal több energia, illetve teljesítmény nyerheto, mert javítja az égéshez szükséges oxigén affinitását, növelve a katalizátorok éllettartamát és hatékonyságát.
    - Hígítja az üzemanyag téli konzisztenciáját, így dermedésgátlóként is használható!


    2. A SPURI HASZNÁLATÁNAK ELONYEI:

    - Eltávolítja az üzemanyagtankban lévő koszos kiválásokat, leülepedéseket, sőt kis mennyiségben a kondenzvizet is. Feloldja, diszpergálja az üzemanyagba bevitt vizet folyamatos használat esetén.
    - Gazdaságos a használata, hiszen 5-12%-os megtakarítást eredményez a hatalmas energia koncentrátum üzemanyagba helyezésével.
    - A tökéletesebb égés miatt salakanyagmentes lesz a kipufogógáz, így csökken a környezetszennyezés. Javulnak a károsanyag kibocsátás paraméterei (zöldkártya előtt különösen javasolt), csökken a füstölés. Kitűnő eredmény érhető el kétütemű motoroknál. Jó kenő hatás, füstölésmentesen, halk járással. Ólompótló hatása van az ólommentes üzemanyagoknál, nehézfém és halogén elemek felhasználása nélkül.
    - Dinamikusabbá válik a motor, könnyebb a hidegindítás, kiegyensúlyozott alapjárat, jobb gyorsulási paraméterek. "Kopogás" nélkül nagyobb elogyújtás alkalmazható, a gyújtás utánállítását a SPURI alkalmazása után 1-2 tank elhasználásával rá kell állítani, így attraktívabb lesz az erőtöbblet, vagy a megtakarítás.
    - Új járművek és erőgépek üzemanyag felöli kompressziógyűrűjét a hengerfallal együtt folyamatosan keni és nem hagyja elkopni. (Kísérleti tesztautón állandó SPURI adagolás mellett - VW T4 2,4D - 1993-tól 1996-ig 310 ezer km után csaknem gyári kompressziót mértek a márkaszervizben.)
    - No a robbanási energia, de a nagy hőfokon és nyomáson kialakult cseppkenés és polírozó hatás miatt a kipufogó gáz és a motor hőmérséklete csökken. Főleg munkává és nem hőenergiává alakul az üzemanyag.
    - Az alapvető tökéletes égésen felül a kipufogó gázokban lebegtetve tartja a szilárd részeket, így a koromlerakódás teljesen megszűnik, valamint a vízgőzt hamarabb és intenzívebben eltávolítja a kipufogó rendszerből, kizárva a korróziós folyamatot. A kipufogó katalizátorait jelentősen kíméli!
    - A SPURI előnyösen használható még valamennyi benzin vagy dízelolajjal muködő erőgép, mezőgazdasági-gép, szivattyúk, stb. esetében is.
    - A SPURI csökkenti a porlasztócsúcsok beégését, az üzemanyagszivattyú és adagolórendszer kopását is. Az Otto motorok gyújtógyertyáinak optimális tisztaságát biztosítja, valamint a beömlő- és kipufogószelepet és a hengerfej koromlerakódását letakarítja és folyamatosan tisztán tartja, alacsonyabb hőmérsékleti üzem mellett.
    - A SPURI az üzemanyagban lévő kisebb mennyiségű kondenzvizet feloldja és az égéstérbe viszi, ezzel megszünteti a jégdugókat, elfagyásokat, a víz okozta korróziót.


    3. A SPURI HASZNÁLATA:

    A SPURI-t tankolás előtt öntsük az üzemanyaghoz 2 ezrelékbe. Az üzemanyaghoz való adagolást tankolás előtt célszerű elvégezni. A mennyiséget a flakonon lévő mérce segítségével tudjuk ellenőrízni.
Kedvezményes ár!
Egységár: 18416 Ft/liter Br. 2 394 Ft
SPURI Spuri 500ml Üzemanyagadalék (piros) 500ml

Gyártó:SPURI

Üzemanyagadalék (piros) 500ml

Cikkszám: 1D7 Spuri 500ml

Szállítási információ

Futár kézbesíti: Péntek 08:00 -tól

Helyi raktárkészleten: 16 db

  • Kiszerelés 0,5 L
  • Üzemanyag Benzin
  • Üzemanyag Dízel
  • MŰKÖDÉSI MECHANIZMUS:
    A SPURI üzemanyagba adagolva az ellátó rendszert tisztítja.
    - A nagytakarítást a robbanótérben is folytatja, egészen a kipufogórendszeren át, folyamatosan.
    - Második technikai jellemzoje, hogy folyamatosan keni az üzemanyaggal érintkező felületeket, kopáscsökkentő hatást kifejtve.
    - Hosszantartó használat mellett a mozgó fémalkatrészeket fényesre edzi.
    - Harmadik alapvető előnye, hogy egységnyi üzemanyagból a tisztítás után minimum 10%-kal több energia, illetve teljesítmény nyerheto, mert javítja az égéshez szükséges oxigén affinitását, növelve a katalizátorok éllettartamát és hatékonyságát.
    - Hígítja az üzemanyag téli konzisztenciáját, így dermedésgátlóként is használható!


    2. A SPURI HASZNÁLATÁNAK ELONYEI:

    - Eltávolítja az üzemanyagtankban lévő koszos kiválásokat, leülepedéseket, sőt kis mennyiségben a kondenzvizet is. Feloldja, diszpergálja az üzemanyagba bevitt vizet folyamatos használat esetén.
    - Gazdaságos a használata, hiszen 5-12%-os megtakarítást eredményez a hatalmas energia koncentrátum üzemanyagba helyezésével.
    - A tökéletesebb égés miatt salakanyagmentes lesz a kipufogógáz, így csökken a környezetszennyezés. Javulnak a károsanyag kibocsátás paraméterei (zöldkártya előtt különösen javasolt), csökken a füstölés. Kitűnő eredmény érhető el kétütemű motoroknál. Jó kenő hatás, füstölésmentesen, halk járással. Ólompótló hatása van az ólommentes üzemanyagoknál, nehézfém és halogén elemek felhasználása nélkül.
    - Dinamikusabbá válik a motor, könnyebb a hidegindítás, kiegyensúlyozott alapjárat, jobb gyorsulási paraméterek. "Kopogás" nélkül nagyobb elogyújtás alkalmazható, a gyújtás utánállítását a SPURI alkalmazása után 1-2 tank elhasználásával rá kell állítani, így attraktívabb lesz az erőtöbblet, vagy a megtakarítás.
    - Új járművek és erőgépek üzemanyag felöli kompressziógyűrűjét a hengerfallal együtt folyamatosan keni és nem hagyja elkopni. (Kísérleti tesztautón állandó SPURI adagolás mellett - VW T4 2,4D - 1993-tól 1996-ig 310 ezer km után csaknem gyári kompressziót mértek a márkaszervizben.)
    - No a robbanási energia, de a nagy hőfokon és nyomáson kialakult cseppkenés és polírozó hatás miatt a kipufogó gáz és a motor hőmérséklete csökken. Főleg munkává és nem hőenergiává alakul az üzemanyag.
    - Az alapvető tökéletes égésen felül a kipufogó gázokban lebegtetve tartja a szilárd részeket, így a koromlerakódás teljesen megszűnik, valamint a vízgőzt hamarabb és intenzívebben eltávolítja a kipufogó rendszerből, kizárva a korróziós folyamatot. A kipufogó katalizátorait jelentősen kíméli!
    - A SPURI előnyösen használható még valamennyi benzin vagy dízelolajjal muködő erőgép, mezőgazdasági-gép, szivattyúk, stb. esetében is.
    - A SPURI csökkenti a porlasztócsúcsok beégését, az üzemanyagszivattyú és adagolórendszer kopását is. Az Otto motorok gyújtógyertyáinak optimális tisztaságát biztosítja, valamint a beömlő- és kipufogószelepet és a hengerfej koromlerakódását letakarítja és folyamatosan tisztán tartja, alacsonyabb hőmérsékleti üzem mellett.
    - A SPURI az üzemanyagban lévő kisebb mennyiségű kondenzvizet feloldja és az égéstérbe viszi, ezzel megszünteti a jégdugókat, elfagyásokat, a víz okozta korróziót.


    3. A SPURI HASZNÁLATA:

    A SPURI-t tankolás előtt öntsük az üzemanyaghoz 2 ezrelékbe. Az üzemanyaghoz való adagolást tankolás előtt célszerű elvégezni. A mennyiséget a flakonon lévő mérce segítségével tudjuk ellenőrízni.
Kedvezményes ár!
Egységár: 12886 Ft/liter Br. 6 443 Ft
SPURI SPURI KICSI Spuri üzemanyag adalék piros 125ml

Gyártó:SPURI

Spuri üzemanyag adalék piros 125ml

Cikkszám: 2A2 SPURI KICSI

Szállítási információ

Futár kézbesíti: Péntek 08:00 -tól

Külső raktárkészleten: 463 db

  • Kiszerelés 0,125 L
  • Üzemanyag Benzin
  • Üzemanyag Dízel
  • MUKÖDÉSI MECHANIZMUS:
    A SPURI üzemanyagba adagolva az ellátó rendszert tisztítja.
    - A nagytakarítást a robbanótérben is folytatja, egészen a kipufogórendszeren át, folyamatosan.
    - Második technikai jellemzoje, hogy folyamatosan keni az üzemanyaggal érintkezo felületeket, kopáscsökkento hatást kifejtve.
    - Hosszantartó használat mellett a mozgó fémalkatrészeket fényesre edzi.
    - Harmadik alapveto elonye, hogy egységnyi üzemanyagból a tisztítás után minimum 10%-kal több energia, illetve teljesítmény nyerheto, mert javítja az égéshez szükséges oxigén affinitását, növelve a katalizátorok éllettartamát és hatékonyságát.
    - Hígítja az üzemanyag téli konzisztenciáját, így dermedésgátlóként is használható!


    2. A SPURI HASZNÁLATÁNAK ELONYEI:

    - Eltávolítja az üzemanyagtankban lévo koszos kiválásokat, leülepedéseket, sot kis mennyiségben a kondenzvizet is. Feloldja, diszpergálja az üzemanyagba bevitt vizet folyamatos használat esetén.
    - Gazdaságos a használata, hiszen 5-12%-os megtakarítást eredményez a hatalmas energia koncentrátum üzemanyagba helyezésével.
    - A tökéletesebb égés miatt salakanyagmentes lesz a kipufogógáz, így csökken a környezetszennyezés. Javulnak a károsanyag kibocsátás paraméterei (zöldkártya elott különösen javasolt), csökken a füstölés. Kituno eredmény érheto el kétütemu motoroknál. Jó keno hatás, füstölésmentesen, halk járással. Ólompótló hatása van az ólommentes üzemanyagoknál, nehézfém és halogén elemek felhasználása nélkül.
    - Dinamikusabbá válik a motor, könnyebb a hidegindítás, kiegyensúlyozott alapjárat, jobb gyorsulási paraméterek. "Kopogás" nélkül nagyobb elogyújtás alkalmazható, a gyújtás utánállítását a SPURI alkalmazása után 1-2 tank elhasználásával rá kell állítani, így attraktívabb lesz az erotöbblet, vagy a megtakarítás.
    - Új jármuvek és erogépek üzemanyag feloli kompressziógyurujét a hengerfallal együtt folyamatosan keni és nem hagyja elkopni. (Kísérleti tesztautón állandó SPURI adagolás mellett - VW T4 2,4D - 1993-tól 1996-ig 310 ezer km után csaknem gyári kompressziót mértek a márkaszervizben.)
    - No a robbanási energia, de a nagy hofokon és nyomáson kialakult cseppkenés és polírozó hatás miatt a kipufogó gáz és a motor homérséklete csökken. Foleg munkává és nem hoenergiává alakul az üzemanyag.
    - Az alapveto tökéletes égésen felül a kipufogó gázokban lebegtetve tartja a szilárd részeket, így a koromlerakódás teljesen megszunik, valamint a vízgozt hamarabb és intenzívebben eltávolítja a kipufogó rendszerbol, kizárva a korróziós folyamatot. A kipufogó katalizátorait jelentosen kíméli!
    - A SPURI elonyösen használható még valamennyi benzin vagy dízelolajjal muködo erogép, mezogazdasági-gép, szivattyúk, stb. esetében is.
    - A SPURI csökkenti a porlasztócsúcsok beégését, az üzemanyagszivattyú és adagolórendszer kopását is. Az Otto motorok gyújtógyertyáinak optimális tisztaságát biztosítja, valamint a beömlo- és kipufogószelepet és a hengerfej koromlerakódását letakarítja és folyamatosan tisztán tartja, alacsonyabb homérsékleti üzem mellett.
    - A SPURI az üzemanyagban lévo kisebb mennyiségu kondenzvizet feloldja és az égéstérbe viszi, ezzel megszünteti a jégdugókat, elfagyásokat, a víz okozta korróziót.


    3. A SPURI HASZNÁLATA:

    A SPURI-t tankolás elott öntsük az üzemanyaghoz 2 ezrelékben. (Pl.: 100 literhez 2 dl-t), így 1 flakon 250 liter üzemanyaghoz elegendo. Az üzemanyaghoz való adagolást tankolás elott célszeru elvégezni. A mennyiséget a flakonon lévo mérce segítségével tudjuk ellenorízni.
    Az oldal tetejére

Kedvezményes ár!
Egységár: 18200 Ft/liter Br. 2 366 Ft
SPURI SPURI KICSI Spuri üzemanyag adalék piros 125ml

Gyártó:SPURI

Spuri üzemanyag adalék piros 125ml

Cikkszám: 3A2 SPURI KICSI

Szállítási információ

Futár kézbesíti: Péntek 08:00 -tól

Külső raktárkészleten: 8 db

  • Kiszerelés 0,125 L
  • Üzemanyag Benzin
  • Üzemanyag Dízel
  • MUKÖDÉSI MECHANIZMUS:
    A SPURI üzemanyagba adagolva az ellátó rendszert tisztítja.
    - A nagytakarítást a robbanótérben is folytatja, egészen a kipufogórendszeren át, folyamatosan.
    - Második technikai jellemzoje, hogy folyamatosan keni az üzemanyaggal érintkezo felületeket, kopáscsökkento hatást kifejtve.
    - Hosszantartó használat mellett a mozgó fémalkatrészeket fényesre edzi.
    - Harmadik alapveto elonye, hogy egységnyi üzemanyagból a tisztítás után minimum 10%-kal több energia, illetve teljesítmény nyerheto, mert javítja az égéshez szükséges oxigén affinitását, növelve a katalizátorok éllettartamát és hatékonyságát.
    - Hígítja az üzemanyag téli konzisztenciáját, így dermedésgátlóként is használható!


    2. A SPURI HASZNÁLATÁNAK ELONYEI:

    - Eltávolítja az üzemanyagtankban lévo koszos kiválásokat, leülepedéseket, sot kis mennyiségben a kondenzvizet is. Feloldja, diszpergálja az üzemanyagba bevitt vizet folyamatos használat esetén.
    - Gazdaságos a használata, hiszen 5-12%-os megtakarítást eredményez a hatalmas energia koncentrátum üzemanyagba helyezésével.
    - A tökéletesebb égés miatt salakanyagmentes lesz a kipufogógáz, így csökken a környezetszennyezés. Javulnak a károsanyag kibocsátás paraméterei (zöldkártya elott különösen javasolt), csökken a füstölés. Kituno eredmény érheto el kétütemu motoroknál. Jó keno hatás, füstölésmentesen, halk járással. Ólompótló hatása van az ólommentes üzemanyagoknál, nehézfém és halogén elemek felhasználása nélkül.
    - Dinamikusabbá válik a motor, könnyebb a hidegindítás, kiegyensúlyozott alapjárat, jobb gyorsulási paraméterek. "Kopogás" nélkül nagyobb elogyújtás alkalmazható, a gyújtás utánállítását a SPURI alkalmazása után 1-2 tank elhasználásával rá kell állítani, így attraktívabb lesz az erotöbblet, vagy a megtakarítás.
    - Új jármuvek és erogépek üzemanyag feloli kompressziógyurujét a hengerfallal együtt folyamatosan keni és nem hagyja elkopni. (Kísérleti tesztautón állandó SPURI adagolás mellett - VW T4 2,4D - 1993-tól 1996-ig 310 ezer km után csaknem gyári kompressziót mértek a márkaszervizben.)
    - No a robbanási energia, de a nagy hofokon és nyomáson kialakult cseppkenés és polírozó hatás miatt a kipufogó gáz és a motor homérséklete csökken. Foleg munkává és nem hoenergiává alakul az üzemanyag.
    - Az alapveto tökéletes égésen felül a kipufogó gázokban lebegtetve tartja a szilárd részeket, így a koromlerakódás teljesen megszunik, valamint a vízgozt hamarabb és intenzívebben eltávolítja a kipufogó rendszerbol, kizárva a korróziós folyamatot. A kipufogó katalizátorait jelentosen kíméli!
    - A SPURI elonyösen használható még valamennyi benzin vagy dízelolajjal muködo erogép, mezogazdasági-gép, szivattyúk, stb. esetében is.
    - A SPURI csökkenti a porlasztócsúcsok beégését, az üzemanyagszivattyú és adagolórendszer kopását is. Az Otto motorok gyújtógyertyáinak optimális tisztaságát biztosítja, valamint a beömlo- és kipufogószelepet és a hengerfej koromlerakódását letakarítja és folyamatosan tisztán tartja, alacsonyabb homérsékleti üzem mellett.
    - A SPURI az üzemanyagban lévo kisebb mennyiségu kondenzvizet feloldja és az égéstérbe viszi, ezzel megszünteti a jégdugókat, elfagyásokat, a víz okozta korróziót.


    3. A SPURI HASZNÁLATA:

    A SPURI-t tankolás elott öntsük az üzemanyaghoz 2 ezrelékben. (Pl.: 100 literhez 2 dl-t), így 1 flakon 250 liter üzemanyaghoz elegendo. Az üzemanyaghoz való adagolást tankolás elott célszeru elvégezni. A mennyiséget a flakonon lévo mérce segítségével tudjuk ellenorízni.
    Az oldal tetejére

Kedvezményes ár!
Egységár: 18200 Ft/liter Br. 2 366 Ft
Autóalkatrész és ápolás
Másnapi szállítás
Bankkártyás fizetés
Elfogadom

A webhelyünkön cookie-kat használunk a magasabb felhasználói élmény érdekében. Szolgáltatásaink igénybevételével beleegyezel a cookie-k használatába Bővebben